Wednesday, January 15

New look

assalamualaikum w.b.t.

terkejut? aku pun terkejut. blog aku dah bertukar wajah. sebab dah sekian lama blog aku macam tuu je tak bertukar rupa so aku buat magic sikit. tadaaaa, jadilah macam ni. hehe. aku malas sebab tu guna blogskin je dan edit sikit-sikit. tapi kan, aku dah mula rindukan blog aku yang berwajah lama. takes time nak sesuaikan diri dgn wajah baru. ececece, macam buat plastic surgery lak. poyo kan aku. haha. jangan layan. aku sebenarnya lagi suka blog yg gila simple contohnya macam Aizat Abd punya atau sis Maria punya. gila simple dan kemas. nanti kalau aku dah boring aku edit pulak blog aku ala-ala sis maria punya atau eijat punya. hahaha.

sebenarnya takde benda sangat aku nak tulis sebab aku pun taktahu nak tulis apa.
so, babai.

assalamualaikum.