Thursday, December 22

alhamdulillah :)

assalamualaikum,,

       haloo haloo... korg sehad?? saya sehad sihat. just nak ucapkan TAHNIAH kepada semua pmr candidates yang dapat result yang cemerlang gemilang terbilang. cehh,, specially kepada kawan2 sy laa kann.. terutama yang dapat 9A tuu. eh,, kau jangan buad ta reti yea. aku tengah cite pasal kau laa nii.. haha. alhamdulillah, saat2 menggentarkan sudah pun berlalu. alhamdulillah, saya dapat 8A. terima kasih kepada cikgucikgi semua yang gigih mengajar saya yang tak reti diajar ni.hahaha..  terima kasih pada mak abah yang tak lokek menghulurkan wang dan tenaga. terima kasih kepada kawankawan yang banyak tolong selama ni..*walaupun ade yang ta tolong, saya ucapkan terima kasih jugaklaa..  terima kasih laa kepada sapesape yang ta dimentionkan nama beliau tuu.. terima kasih banyakbanyak. terima kasih kepada mukabuku sebab memberi informasi terkini.. haha.gurau jea. haha,, ok laa.. kepala daa sakit nii.. tatau daa na tulis ape. bye..

kepada kawankawan yang tak berjaya jangan sedihsedih yea.. boleh usaha lagi.

No comments:

Post a Comment